søndag 31. mars 2013

Vaskerom!!


Jeg har vaskerom! Tenk for en luksus da! Et eget rom som bare er til å vaske tøy i :-) Tar ikke vekk papp plata på gulvet før jeg er sikker på at malere og snekkere er ferdige med å gå inn der.  Kanskje jeg skal flytte vekk den fine såpedispenseren også så lenge... Synes den er så fin og vårgul! Mangler taklampe og skittentøy kurver.  Skal også flytte inn div. vaskesaker og litt ting og tang.  Men ikke noe skal på benken, der kan jeg stå og brette tøy om jeg vil :-) Må nok ha meg en liten hylle til en liten radio.

4 kommentarer:

  1. Så kjekt dette så ut og så fint det var blitt!

    SvarSlett
  2. Det ser veldig fint ut, Line! Og jeg gleeeeeeder meg til å se hobbyrommet ferdig! :)

    SvarSlett
  3. Takk :-) en stund til hobby rommet er klart. Tenåringen må flytte ut først og så må gulv males og møbler kjøpes. Men det er ikke så lenge til håper jeg :-)

    SvarSlett
  4. Knallfint Line:) Du har vært så flink:)klem Anita

    SvarSlett