søndag 16. mars 2014

Godt lesestoff!


En fantastisk roman om en spesiell mann og et rystende portrett av nord Korea.  Boka er nydelig skrevet, den er en kjærlighetshistorie men også en thriller.  Den er veldig facinerende i beskrivelsen av nord Korea.  Den er grusom å lese, men også morsom.  Beskrivelsen av Pak Jun Do er utrolig.  Det kan  virke som han er en ung mann som driver med strømmen og gjør som han får beskjed om, men vi ser glimt av en egen vilje som er utrolig sterk.  Han er inteligent og sterk, og gjør alt for kjærligheten.  Jeg måtte legge vekk boka innimellom, for å få en pause.  Men når jeg begynte på den igjen gikk timene.  
Jeg gir den 8 eselører

Dette er bok nr 2 om Karitas.  En sterk bok om Island og en kvinnelig kunstner.  Jeg likte denne boka like godt som den første.  En fantastisk roman om kunst, frigjøring, kjærlighet og familie.  Et familie bilde på godt og vondt. 
Jeg gir den 7 eselører.  Les den! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar