mandag 3. februar 2014

Livet tilbake og Den verden vi fant



Jeg skriver om disse to bøkene under ett.  Begge er hyggelig lesestoff.  Skikkelig god koselesing på sofaen en kveld når man ikke orker å gjøre så mye annet.  De er lettleste og holder nok på interessen til at jeg vil lese de ferdig.  Men.... Jeg liker ikke slutten på noen av bøkene! Det er helt greit, men de slutter for brått.  Jeg får ikke svar på alle spørsmålene, og det liker jeg ikke! Ikke i disse bøkene ihvertfall.  Jeg vil vite mer om hvordan det går uten å tenke selv...... :-/ 
Utenom det anbefaler jeg dem som hyggelige kosebøker.  Jeg gir de fem eselører :-)

2 kommentarer:

  1. Alltid kjekt med lesetips :o)
    Har du lest Reisen hjem med Lori Lansens - den er bare helt nydelig!

    SvarSlett
  2. Ja den likte jeg godt :-) likte disse også. Bare jeg som vil ha alle svarene ;-)

    SvarSlett